Anza lanserar framtidens färgtråg

Anza lanserar framtidens färgtråg

Glöm spill, kladd och för lite färg i rollern. Nya färgtråget från Anza är som en  hybrid mellan tråg och hink. Det tar rejält med färg, har lång avrullningsyta, står stabilt på underlaget – och när du ska vidare är det bara att greppa tag i handtaget.

Vi försöker ständigt att utveckla nya och innovativa produkter som ska göra det lättare för gör-det-självarna att klara sina målningsprojekt. Fill&Carry är precis en sådan produkt. Som utifrån sett ser ut att lösa ganska små bekymmer men som kan göra den stora skillnaden när du väl står där och ska måla om hemma.

”Målningsresan kan vara ganska tuff för våra slutkunder men vi hoppas att Fill&Carry ska kunna lösa en hel del problem och göra målningen hemma roligare och enklare.” Olivia Gustafsson, Brand Manager.

Smart handtag

Fill&Carry har ett stabilt, uppfällbart handtag som gör det enkelt att flytta på tråget utan att stänka. Det står dessutom stadigare och är lättare att knuffa längs marken jämfört med klassiska färgtråg.

Mer färg

Fill&Carry rymmer hela 3,3 liter färg, så att du slipper fylla på lika ofta. Istället kan du jobba både snabbare och smidigare. Rullytan är avtagbar, vilket är en stor fördel när du ska rengöra tråget mellan olika projekt.

Lång rullyta

Den långa rullytan gör det enklare att arbeta in färgen runt hela rollern i ett enda drag. Då slipper du doppa lika ofta, samtidigt som mer färg i rollern minskar risken för ett flammigt resultat.

Enklare rengöring

Använd en tråginsats till ditt Fill&Carry färgtråg. När du har målat färdigt återvinner du tråginsatsen och kan använda ditt färgtråg till alla dina kommande måleriprojekt istället för att köpa ett nytt färgtråg. Det nya färgtråget går att hitta hos de flesta färg- och bygghandlarna runt om i Sverige.

För mer information om färgtråget besök www.anza.se.