Eklunds Mora AB är ett av företagen som tecknat partnerskap med Orsa Grönklitt!

Orsa Grönklitt lanserar ett partnerskapsprogram

Orsa Grönklitt är stolta över att introducera sitt nya partnerskapsprogram, en satsning som syftar till att fördjupa samarbetet med företag och erbjuda ökad synlighet på vår anläggning. Programmet som har utvecklats under de senaste sex månaderna representerar en nytänkande strategi för att stärka relationer med våra partners och erbjuda dem unika fördelar på anläggningen.

Hanna Sålder, marknadskommunikatör på Orsa Grönklitt, har varit drivande i projektets utveckling. Hon delar med sig av sina tankar: "Vi insåg att vi hade möjligheten att erbjuda företag en ökad synlighet på vår anläggning genom olika kanaler som broschyrer, magasin, skyltar och TV-skärmar. Vi har sett att kollegor i branschen har framgångsrikt implementerat liknande program, och vi kände att det var dags för oss att göra ett försök. Vi är entusiastiska över att ha precis startat detta program där företag kan välja att bli guld-, silver-, brons- eller leverantörspartner hos oss."

Partnerskapsprogrammet har redan väckt intresse och vi är stolta över att meddela att flera företag redan har anslutit sig till programmet. Eklunds Mora AB är ett av de företag som har tecknat partnerskap med oss i Orsa Grönklitt.

Stefan Eklund, VD på Eklunds Mora AB, delar sin tankar om partnerskapet: "Då vi haft ett långt och fint samarbete med Orsa Grönklitt, kändes det självklart att bli partner när frågan kom. Det är en pärla för turister och ortsbor och en anläggning där vi har byggt upp många fina kundrelationer under åren. Att bli partner och utöka samarbetet med Orsa Grönklitt stärker vår affär med fastighetsägare i framför allt Grönklitt men även lokalt i vårt verksamhetsområde. Dessutom blev skylten i spåret kanon!”

Vi i Orsa Grönklitt ser fram emot att välkomna fler partners samt att utveckla starka och ömsesidigt givande relationer med företag som delar vår passion för en unik upplevelse i hjärtat av Dalarna.

För mer information, kontakta marknadskommunikatör Hanna Sålder på hanna.salder@orsagronklitt.se