Missa inte vårens stora releasefest!

Missa inte vårens stora releasefest!

Varmt välkommen till Östgötateaterns releasefest. Vi presenterar nästa spelårs repertoar, möter teaterchef, skådespelare och regissörer - och dessutom ger ensemblen bl.a. smakprov ur höstens musikal Waitress.

Redan nu kan vi avslöja att kommande spelår har något för alla; familjeföreställning, fars och drama. Som vanligt bjuder vi även på cirkus – denna gång för en vuxnare publik.

Dessa kvällar släpps abonnemang och biljetter på plats till nästa säsong.

STORA TEATERN, NORRKÖPING
22 mars 2023 kl. 15.00–19.00
Vi presenterar spelårets på Stora scenen
kl. 16.00–16.45 & 17.30–18.1

STORA TEATERN, LINKÖPING
23 mars 2023 kl. 15.00–19.00
Vi presenterar spelårets på Stora scenen
kl. 16.00–16.45 & 17.30–18.15

Välkommen att boka intervjuer med teaterchef Nils Poletti och/eller regissörer och skådespelare från ensemblen.

Varmt välkommen till allas teater!

Kontakt:
Innehållsproducent/PR-ansvarig