Osynlig fortsätter att växa – rekryterar Business Director

UX-byrån Osynlig är inne i en stark tillväxtfas. Nu växlar man upp ytterligare och rekryterar Ebba Burenius som ny Business Director. Ebba har lång erfarenhet från byråvärlden och kommer att ha en nyckelroll i Osynligs fortsatta tillväxtresa.

Ebba Burenius värvas från den digitala byrån Limetta. I ryggen har hon över femton års erfarenhet av kundbearbetning och kundansvar från olika byråer inom reklam, kommunikation och digital utveckling.

– Jag ser fram emot att ansvara för att bygga Osynligs affär och erbjudande framåt. Med min bakgrund vet jag vad som krävs för att för att driva framgångsrika projekt och leverera högsta möjliga affärsnytta i samarbetet med våra kunder. Vi ska vara våra kunders långsiktiga partner och leverera grymma digitala produkter och tjänster som gör skillnad på riktigt, säger Ebba Burenius.

– När jag fick frågan att bli en del av teamet behövde jag inte lång betänketid. Det var kärlek vid första ögonkastet! För att skapa en framgångsrik digital produkt idag måste du förstå både användarnas behov och kundens affär, och kunna leverera en toppklassig användarupplevelse. Osynlig har den kompetens och erfarenhet som krävs för att göra just det. Dessutom finns det en ödmjukhet och värme här som jag föll för direkt, fortsätter Ebba.

Osynlig är inne i en expansiv fas och rekryteringen av en Business Director är en viktig pusselbit för att ytterligare öka tillväxttakten.

– Det känns otroligt kul att börja jobba tillsammans med Ebba! Vi på Osynlig gasar på ordentligt och Ebba kommer att se till att vi kan lägga i ytterligare två växlar. Med sin långa erfarenhet från branschen och vinnande personlighet är hon en perfekt match för rollen och ett viktigt tillskott till teamet, säger Linus Lennstrand, VD på Osynlig.

Ebba Burenius börjar den 1 april.

Om Osynlig

Osynlig är en UX-byrå med fokus på digital produktutveckling. Tillsammans med våra kunder utvecklar vi innovativa digitala produkter och tjänster som löser problem och skapar verklig affärsnytta. Det gör vi genom att sätta användaren i centrum och designa lösningar människor förstår och älskar att använda. Osynlig har kontor i Stockholm, Sundsvall och ett systerföretag i Nya Zeeland.

För mer information, kontakta:

Linus Lennstrand, VD, Osynlig
linus@osynlig.se / 073-032 72 03