Årets e-handlare 2014 inom Sport och Fritid

Årets e-handlare 2014 inom Sport och Fritid

Ännu en gång tog vi hem det mest åtråvärda priset inom e-handel!

Vi är oerhört stolta idag - det här är det finaste priset vi kan få då det är våra kunder som har röstat fram oss, det är ett bevis på att våra kunder är nöjda med oss och att vi är bra på det vi gör. Säger Lars Nykvist VD Outnorth

Tack till alla er som har varit med på vår resa under 2014 och som röstat fram oss till detta enastående pris!

Om Outnorth

Outnorth lanserades i Sverige 2005 och är idag Skandinaviens ledande e-handlare inom outdoor och friluftsliv. Vi har idag nätbutiker i Sverige, Norge, Danmark, Finland samt Tyskland. Vi säljer kläder, skor och utrustning för stora och små äventyr och strävar efter att leverera ”the best of Scandinavian Outdoor” till kunder över hela världen.