Outnorth årets e-handlare inom Sport och fritid

Outnorth årets e-handlare inom Sport och fritid

Pricerunner utser varje år tillsammans med konsumenterna Sveriges bästa e-handelsplatser. För tredje gången blev Outnorth utsedda till årets e-handlare i kategorin Sport och Fritid

Kalmar den 5 december 2013 - Outnorth, Skandinaviens ledande e-handelsplats inom outdoor och friluftsliv, har för tredje gången blivit utsedda till årets e-handlare inom Sport och Fritid av konsumenterna.

- Stort tack till alla kunder som har hjälpt till att utse oss till Årets e-handlare inom Sport och Fritid! Gladare e-handlare får man nog leta efter just nu, säger Lars Nykvist, VD på Outnorth.

Det är inte första gången som Outnorth får beröm av kunderna. Outnorth, och Outnet innan man bytte namn, har tidigare blivit utsedda till årets e-handlare 2009 och 2010.

Lars Nykvist, VD Outnorth
E-post: lars.nykvist@outnorth.com

Outnorth är en av Skandinaviens ledande nätbutiker med produkter inom friluftsliv och outdoor. Outnorth strävar efter att leverera "the best of Scandinavian Outdoor" till kunder över hela världen. Vi har anor tillbaks så långt som till 1926 men namnet Outnorth lanserades så sent som i maj 2012, då Outnet och GetOut gick samman och bildade Outnorth.

Outnorth finns på www.outnorth.se och www.facebook.com/Outnorth.com. Vår Outnorthblogg finns på www.outnorthbloggen.se.