Nya tillskott i Panagora familjen

Nya tillskott i Panagora familjen

Vi är väldigt glada över att kunna presentera våra nya kollegor här på Panagora och sista tillskotten innan sommaren. Varmt välkomna!

Johan Bergström, Frontend Developer

Till vänster har vi Johan som sedan tidigare kommer från Swiss Clinic och numera jobbar som frontend utvecklare i vårt nyskapade Shopify team. Han har snabbt kommit in och jobbar just nu med sitt första roll-out projekt för en av våra nya kunder.

Magnus Flyckt, Frontend Developer

Magnus kommer från konsultbolaget KnowIt och även där arbetade han som frontend developer. Han hoppar in i kundteamet Sneakersnstuff som jobbar med en utav våra största kunder där han sedan starten för två veckor kommit in väldigt bra i teamet.

Sandra Jonsson, Office Manager

Vår tidigare Office Manager har gått på föräldraledighet och Sandra kommer in och rockar tjänsten under tiden. Innan Panagora jobbade Sandra som förskolepedagog och älskar att fixa och se till att alla har det bra.

Christopher Williams, Support Engineer

Återigen har vi satsat på att bygga ut vårt support team och Chris som han gärna kallas sitter nu tillsammans med Joakim och Jesper med fokus på att hanterar ärenden och stöttar våra kunder.

Vår resa började 2001 när vi blev kontaktade av ett ungt företag, Sneakersnstuff, som ville bygga sin första e-handel. Detta projekt ledde till ett framgångsrikt och än idag pågående samarbete. Sedan dess har vi också arbetat med några av Sveriges ledande lifestyle-varumärken. Acne Studios, Caliroots, Babyshop, Best of Brands, Svenskt Tenn, Skin City. För att nämna några.

Genom vår långa erfarenhet och våra noggrant utvalda partners hjälper vi våra kunder att öka sin digitala närvaro. Vi identifierar det unika med varje varumärke och har alltid kunden och kundens kunder i fokus. På Panagora börjar vi med att lyssna - låt dina utmaningar bli våra!

Är du intresserad av att veta mer om våra tjänster och hur vi kan hjälpa dig?

Besök vår hemsida: http://www.panagora.se/