Panagora utökar teamet

Panagora utökar teamet

Vi på Panagora har under våren och sommaren satsat på att bygga upp ett team internt dedikerat till våra kunder på plattformen Shopify och vi kickar igång hösten på bästa möjliga sätt genom att välkomna tre nya kollegor.

Tommy Jaks, Designer

Vår första designer dedikerad till nya team Shopify är Tommy, han kommer senast från Quedro och har tidigare även jobbat som frontend utvecklare kombinerat med design.

Emelie Seneby, Technical Project Manager

Emelie tillhör även hon Shopify teamet som ny projektledare. Innan Panagora jobbade Emelie på C-more som Product owner/ E-commerce project manager.

Emily Biel, Art Director

Emily ny Art Director välkomnade vi denna vecka, hon kommer senast från e-handelsbyrån Made People och har lång erfarenhet inom mode och digital design.

Vår resa började 2001 när vi blev kontaktade av ett ungt företag, Sneakersnstuff, som ville bygga sin första e-handel. Detta projekt ledde till ett framgångsrikt och än idag pågående samarbete. Sedan dess har vi också arbetat med några av Sveriges ledande lifestyle-varumärken. Acne Studios, Caliroots, Babyshop, Best of Brands, Svenskt Tenn, Skin City. För att nämna några.

Genom vår långa erfarenhet och våra noggrant utvalda partners hjälper vi våra kunder att öka sin digitala närvaro. Vi identifierar det unika med varje varumärke och har alltid kunden och kundens kunder i fokus. På Panagora börjar vi med att lyssna - låt dina utmaningar bli våra!

Är du intresserad av att veta mer om våra tjänster och hur vi kan hjälpa dig?

Besök vår hemsida: http://www.panagora.se/