Team Panagoras senaste tillskott

Team Panagoras senaste tillskott

2018 var ett bra år och 2019 växlar vi upp ytterligare tillsammans med nya spännande kunder och härliga kollegor. Nedan är en kort presentation av våra senaste tillskott som vi är riktigt glad över att ha hos oss här på Panagora.

Paul Mallon, System Developer

Förra veckan utökade vi EDGE teamet med ytterligare en system utvecklare. Paul arbetade tidigare på Compost Marketing och kommer in med lång erfarenhet av .NET utveckling och har dessutom ett stort intresse för AWS.

Carl Brithén, Frontend Developer

Senaste tillskottet i frontend gänget är Carl. Han arbetar idag i kundteamet BSG och kommer senast från IDG. Förutom att han är riktigt duktigt på att koda leder han även skytteligan i sin hockeyserie ;)

Vill du också bli en av oss eller är du nyfiken på vilka vi är? Besök: https://career.panagora.se/

Vår resa började 2001 när vi blev kontaktade av ett ungt företag, Sneakersnstuff, som ville bygga sin första e-handel. Detta projekt ledde till ett framgångsrikt och än idag pågående samarbete. Sedan dess har vi också arbetat med några av Sveriges ledande lifestyle-varumärken. Acne Studios, Caliroots, Babyshop, Best of Brands, Svenskt Tenn, Skin City. För att nämna några.

Genom vår långa erfarenhet och våra noggrant utvalda partners hjälper vi våra kunder att öka sin digitala närvaro. Vi identifierar det unika med varje varumärke och har alltid kunden och kundens kunder i fokus. På Panagora börjar vi med att lyssna - låt dina utmaningar bli våra!

Är du intresserad av att veta mer om våra tjänster och hur vi kan hjälpa dig?

Besök vår hemsida: http://www.panagora.se/