Panagora, stärker sin position som den första Shopify Plus certifierade byrån i Sverige

Panagora, en ledande och prisvinnande ehandelsbyrå kan stolt annonsera att dom har blivit en Shopify Plus certifierad byrå i Sverige.

Baserat på deras 100% track record av kundnöjdhet med 5-stjärniga betyg i kvalitet och kommunikation från deras Shopify kunder har Panagora blivit utvald som en certifierad Shopify Plus byrå. Panagora ser fram emot att driva deras framgångsrika partnerskap med Shopify vidare samtidigt samtidigt som dom tar in nya kunder i EU, UK och USA. Panagora är positiva till att fler och fler varumärken börjar inse potentialen i Shopifys enterprise lösning och kan lämna sina legacy tech stacks bakom sig. Shopify Plus är en perfekt fit för snabbt växande varumärken med stora volymer. Med Shopify Plus, Online store 2.0 och Shopify markets och Panagoras optimerade kod ger dom kunderna alla verktyg de behöver för att planera, skala och implementera sin globala strategi. Detta värdeerbjudande har andra ecom plattformar svårt att matcha.

Shopify Plus minskar kostnaden och kunderna kan enkelt överge deras gamla tech stack och skifta fokus från förvaltning till affärsutveckling, marknadsföring och global expansion som alla växande varumärken efterfrågar. Shopify Plus ger en snabbare go-to-market, en App store med robusta integrationer, automatisering, lokalisering, B2B, funktioner och uppgraderingar genom SaaS och är en kostnadseffektiv plattform som möjliggör för ehandlare att enkelt aktivera sin D2C strategi. Shopify ligger också steget före kring innovation och uppgraderingar som sker gratis.

Panagoras kodbas på Shopify är brand agnostic och heter Panagora Starter theme. Koden är 100% anpassad för Shopify Online store 2.0 och Shopify markets med en effektiv och strukturerad kodbas som är optimerad utifrån ett SEO, hastighet, best practise och tillgänglighet perspektiv. Panagora levererar ett skräddarsytt designsystem till kunden med ett bibliotek av komponenter med hög grad av flexibilitet, anpassning och funktionalitet. Kunden kan med enkelhet använda sig av designsystemet oavsett sidtyp. Kunden kan också enkelt mäta, analysera och följa upp i Panagoras out of the box integrationer med GA4, Hotjar, Google optimize etc. Panagora hjälper kunderna att ta datadrivna beslut som gör skillnad för deras affär.

Panagora strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar och vinna priser tillsammans. Deras vision är att bli den ledande Shopify byrån i världen i kvalitet, inte i kvantitet.

DeMellier London

“The best parts of working with Panagora for this project have been: first the design team they had who could interpret and develop our very strong vision, second their ability to develop and launch a new website with no downtime and error free, and third their constant focus on ongoing optimisation, which is not common in the market.”

- Mireia Llusia-Lindh, Founder, DeMellier

Extra Butter NY

“Working with the team at Panagora was amazing. They knew their business, listened and took time to understand our needs and had solutions that made a difference.”

- Ankur Amin, Co-founder & CEO, Extra Butter NY

Shopify

We are happy to have Panagora join our Plus Agency program as one of the leading Shopify agencies in the Nordics. With their track record and impressive quality of work they align with Shopify's mission to make commerce better for everyone. We are looking forward to continuing to empower Nordic merchants to embrace the future of commerce."

- Łukasz Rzewuski, Partner Agency Manager for Shopify