Bolaget i Kalmar 20 juli Skälby Gård

Bolaget i Kalmar 20 juli flyttas till Skälby Gård

Bolagets show RODEO i Kalmar 20 juli flyttas till Skälby Gård!

Den 2 mars hade Bolaget premiär för sin turné RODEO i Malmö. Detta blev en viktig milstolpe i bandets karriär då de fyllde Malmö Arena med en sällan skådad fest och show som unisont hyllats av fansen. Till och med skeptiska kritiker i traditionell media fick ge vika och lägga sig platta för fenomenet Bolaget och deras smittsamma charm och inställning till good times och fest. Nu i sommar väntar ett pärlband av stora gig - både med egna konserter och deltagande på festivaler.

Sommarens show i Kalmar planerades först att arrangeras på Stortorget, men flyttas nu till Skälby Gård.

”I takt med att konceptet kring RODEO-turnén utvecklats har vi tagit beslut att flytta showen i Kalmar från Stortorget till Skälby Gård” säger Oskar Askevik på Paraply.

”Skälby Gård är en mer lämpad plats för en storslagen egen konsert av det här slaget, med mycket publik. Nu kan bara fantasin sätta gränserna! RODEO får också den perfekta inramningen på Skälby Gård med stora grönytor, och lantliga miljö med lador och gärdsgårdar. Här kan vi obehindrat skapa ett ännu mer komplett evenemang och den ultimata festen för alla oss som älskar Bolaget” avslutar Oskar.

Du som redan köpt biljett behöver inte göra något - samma biljett gäller för den nya spelplatsen.

Mer information om evenemanget samt hålltider kommuniceras löpande.