Robert Gustafssons turné till Kalmar & Linköping.

ROBERT GUSTAFSSONS SUCCÉFÖRESTÄLLNING TILL KALMAR & LINKÖPING

SVERIGES MEST ÄLSKADE KOMIKER HÅLLER LÅDA FÖR UTSÅLDA ARENOR OCH UTÖKAR NU SIN TURNÉ MED FLER STOPP!

Robert Gustafsson har kallats både genialisk och galen, en levande legend och Sveriges roligaste man. Men vem är egentligen denne komiker, artist och entreprenör? Hur kom det sig att han lockades av skådespeleriet och hur skapar han sina minnesvärda karaktärer?

Det och lite till avslöjar han i denna underhållande föredragsshow:
"ROBERT GUSTAFSSON HÅLLER LÅDA 2.0" "Hur gör Karl´n - Ett skrattretande föredrag"

Som liten ville Robert Gustafsson bli skrothandlare, men ödet ville annorlunda. Hans eget mod och nyfikenhet gjorde att han vågade öppna dörrar som andra såg som stängda och på så sätt öppnade sig helt nya möjligheter för den unge mannen från Skövde.

Varmt välkommen till detta underhållande och tänkvärda föredrag, som handlar om att våga öppna dessa tillsynes stängda dörrar och framför allt - att ha styrkan att ta sig igenom för att se vad som väntar på andra sidan. Vi får även en inblick i Roberts process när han skapar sina olika karaktärer och unika framträdanden. Denna föredragsshow är humoristisk, inspirerande, intresserande, entusiasmerande och till viss del utmanar den även sin publik till att fundera på sin egen tillvaro!

MISSA INTE FÖRESTÄLLNINGEN SOM SPELAS FÖR UTSÅLDA HUS I HELA LANDET!

Biljettsläpp sker måndag 28/8 kl 10:00. Håll utkik på https://paraply.se/tickets/

Turnéstopp:
Linköping, Crusellhallen
Datum: 24/9

Kalmar, Kalmarsalen
Datum 20/10

Evenemanget arrangeras av Paraply i samarbete med Jubel.