Tommy Körberg är tillbaka och fortsätter sin turné 2024!

Tommy Körberg är tillbaka och fortsätter sin turné 2024!

Efter att ha spelat för utsålda hus i Stockholm och Göteborg, tar Tommy Körberg sin succéshow Grand Finale på sommarturné runt om i landet. Han kommer att besöka Sveriges somrigaste spelplatser – från kalkbrott till slott och parker.

Paraply arrangerar två stopp på turnén:

Tivoliparken, Kristianstad - 12/7

Skälby Gård, Kalmar - 14/7

“Världsklass”, “Storslagen”, “Slagkraftigt, snabbtänkt och spirituellt”, “Pondus och hjärta” – hyllningarna har varit många och hjärtliga från medierna. Publiken har inte kunnat få nog och showen har förlängts gång på gång. Många trogna fans har länge efterfrågat en turné och nu blir det äntligen av – från Malmö i söder till Älvsbyn i norr.

I Grand Finale sammanfattar Tommy Körberg sin unika musikaliska karriär och låter publiken följa med bakom kulisserna i sitt omsusade och händelserika liv. En svindlande resa kantad av musikaler, skandaler och schlagerfinaler tillsammans med Sveriges största röst, uppbackad av virtuosa musiker.

Läs mer och köp biljett på paraply.se/biljetter.