Vi bygger ett rum i rummet.

Det kan inte bli enklare

Smidig installation med badrumsmoduler

Vi börjar med att mäta varje enskilt badrum och levererar därefter färdiga moduler från fabrik med tätskikt och kakel - individuellt anpassade för varje badrum.

Modulerna kan snabbt och säkert installeras inuti det gamla badrummet, dvs vi bygger upp ett nytt rum i rummet

Mellan det gamla och nya badrummet skapas en spalt där luft tillsätts från golv till tak och ut genom ventilationen. På så sätt ventileras eventuell fukt ut ur fastigheten medan badrummet används.

Se hur smidigt en installation går till i bildspelet här.

Det kan inte bli enklare än så.

Vår säljare Anton Byström berättar gärna mer.

#badrumsmoduler #badrum #badrumsrenovering #stambyte #prefabricerat #prefab #partgroup #prebad #kalix