Part levererar 71 badrum till projektet Holstneset BT2.

Referensrum Holstneset BT2 - 1 av 71 badrum

Part ska producera och leverera 424 badrumsmoduler till projektet Holstneset BT2 i Harstad, Norge.

Antal rum: 71 badrum
Period: September 2021 till september 2022
Beställare: Consto Nord AS
Leveransort: Harstad

#prefabriceradebadrum #prefabriceradebadrumsmoduler #badrumsmoduler #badrum #prefab #industrielltbyggande #framtidensbyggmetoder #partconstruction #partgroup #part #kalix

PNG-logo för Part Construction AB

Part Construction AB | Industrigatan 17, SE-952 31 Kalix | info@partab.nu | www.partab.nu

Anders Byström

Presskontakt Commercial director, PartGroup Bolagen i PartGroup +46 72-559 03 01

PartGroup – företagsgrupp med fokus på industriellt byggande

PartGroup är en familjeägd företagsgrupp med huvudkontor och produktion i Kalix, Norrbotten. Med cirka 500 anställda och omsätter vi omkring 500 miljoner kronor per år. Försäljningskontor finns i Sverige, Norge och Danmark och vi bjuder gärna in till vårt showroom i Arlandastad.

Vårt fokus är industriellt byggande. Vi erbjuder byggentreprenörer och fastighetsbolag projektanpassade byggmoduler till bland annat hotell, vårdhem och bostadsfastigheter. If you can imagine it, we can make it.

Part Construction AB erbjuder prefabricerade, projektanpassade badrum till nybyggnation av hotell, vårdhem och bostadsfastigheter. PreBad AB erbjuder prefabricerade badrum för renovering både med och utan stambyte. Isolamin Sweden AB erbjuder prefabricerade bostads- och hotellmoduler samt kundanpassade lösningar inom området sandwichelement. Space Interiör Sverige AB erbjuder projektanpassade köksmoduler och badrumsinredning. PCS Modulsystem hyr ut tillfälliga modullokaler. Altor Industri erbjuder prefabricerade badrum till hotell, vårdhem, bostadsfastigheter och fartygsindustrin.