Payson samarbetspartner till Emeet, Sveriges intensivaste e-handelsträff

Onsdag den 21:a mars klockan 09.00 går Emeet av stapeln i Postens huvudlokal "Arken" i Solna. I år är Payson en av samarbetspartnerna.  Emeet är en unconference för och av e-handlare som går ut på principen "sharing is caring". Målet med konferensen är att tillsammans hjälpas åt att utveckla e-handeln i Sverige och stärka handeln på nätet.

Payson kan nu stolt presentera sig som partner på Emeet.  Emeet är en mötesplats för och av e-handlare och går under temat ”unconference”. Det betyder att det är deltagarna själva som skapar innehållet i konferensen. Biljetterna till Emeet tog slut på bara 28 sekunder när de släpptes och Emeet är en av de mest relevanta mötesplatserna för e-handlare i Sverige. Totalt kommer det att vara över 200 e-handlare som träffas och tillsammans genomför över 70 olika sessioner inom temat e-handel.

-  Det är första gången som Payson är med på Emeet och vi är övertygade om att det är ett bra forum att driva e-handelns utveckling framåt. Dessutom hoppas vi att det blir en bra möjlighet för både leverantörer och e-handlare att utbyta erfarenheter, säger Oskar Bjursten, VD på Payson

-  Payson är en perfekt sponsor för Emeet! Med en produkt som löser många e-handlares problematik med att snabbt och enkelt komma igång med att erbjuda kort, direktbetalning och faktura, och med en inställning att vilja förbättra e-handeln kommer Emeet's deltagare få ut massor av samarbetet, säger Magnus Lundin, en av grundarna till Emeet.

Läs mer om Emeet: http://www.emeet.se

Läs mer om Paysons betallösningar: https://www.payson.se

För mer information:

Oskar Bjursten, VD Payson, tfn: 08-728 93 20, oskar@payson.se