Perfect Group bygger oaser på Facility at your Service

Den 24-25 oktober går Facility at your Service och Service & Supply av stapeln på Stockholmsmässan i Älvsjö och Perfect Group kommer ansvara för två av mässans pausytor.

Miljöerna är uppbyggda enligt en tanke att skapa flera rum i rummet som den stora mässhallen är och att därmed underlätta för att flera informella möten sker. Rummen karaktäriseras av mycket textilier och växter kombinerat med flera små ljuspunkter för att bygga en hemtrevlig atmosfär där besökare på riktigt kan få en paus och en oas att koppla av i.

Linda Gavander Mattinson, en av de inblandade inredarna på Perfect Group säger ”Vi vill skapa en social mötesplats men även erbjuda en möjlighet till att bara sitta ner och få en lugn stund bland alla intryck som en mässa innebär. Vi är själva vana mässbesökare och de erfarenheterna har absolut kommit till nytta i det här projektet och vi hoppas att miljöerna kan fylla flera olika funktioner och behov.”

Flera personer från Perfect Group kommer även att befinna sig på mässan för att insupa atmosfär, knyta kontakter och ta del av trender och strömningar i branschen.

Kort om mässan
Service & Supply är ett helt nytt koncept för att öka statusen och intresset för rengöring och facilitytjänster och blir servicenäringens viktigaste mötesplats under 2012 på Stockholmsmässan. En mötesplats med två olika sätt att ge besökaren nytta och upplevelse.
”FACILITY at your Service” är businessloungen där besökare tar del av Service Management-dagarnas program med starka talare, case och aktuella debatter. Loungen fylls med samarbetspartners som visar upp sina varumärken på ett kreativt sätt.

Intresserad av mer information om Perfect Group? http://www.perfectgroup.se
Eller kanske mer information om Service & Supply? http://serviceandsupply.se

För ytterligare information:
Karin Ståhl, VD Perfect Group Stockholm, tfn:0706-21 31 50, karin.stahl@perfectgroup.se
Sabina Husberg Götlind, Pressansvarig, tfn: 0704-57 63 36, sabina.husberg.gotlind@perfectgroup.se