Perfect Place förstärker med Anna Forsman i Malmö

Perfect Place vill erbjuda sina kunder ännu mer kompetens inom varumärkesuppbyggnad och strategier och har därför knutit till sig Anna Forsman.

Anna har under drygt 20 års tid arbetat i sitt eget företag Intarsia Konsult och är lokalt i Skåne mer känd som ”Anna Intarsia”. Bland tidigare referensprojekt finns bland annat advokatbyrån Vinge, där Anna har varit en stor del av deras varumärkeskommunikation och strategiarbete de senaste tio åren.

Anna kommer att ha ett löpande varumärkesansvar inom Perfect Group. Som projektledare inom Perfect Place kommer Anna att, liknande tidigare uppdrag, utveckla våra kunders arbetsplatsmiljöer och skapa kreativa mötesplatser med varumärket i fokus.

”Vi är oerhört glada för att Anna blir en del av gruppen. Med sin kompetens och erfarenhet är jag övertygad om att hon kommer att bidra till att bredda utbudet till våra kunder”, säger Anders Östling, VD Perfect Group AB.

Perfect Group är en snabbt växande organisation med fokus på arbetsplatser, mötesplatser och upplevelser och finns i både Stockholm och Malmö.

Intresserad av mer information om Perfect Place? http://www.perfectplace.se
Eller mer information om Perfect Group? http://www.perfectgroup.se

För ytterligare information:
Anders Östling, Perfect Place Malmö, tfn: 0704-71 61 61, anders.ostling@perfectgroup.se