Picsmart expanderar - lanserar inom kort i Örebro

Picsmart expanderar - lanserar inom kort i Örebro

Örebro får nu ta del av Picsmart´s snabba, fossilfria och personliga matleveranser. I ett samarbete med ICA Supermarket Haga, kommer tjänsten att lanseras inom kort.

Örebro’s invånare kommer därmed att få tillgång till att beställa personligt plockade matvaror direkt från Picsmart’s plattformar och få hemleverans inom 45 min eller den tid som passar kunden.

“Vi ser verkligen fram emot samarbetet med Markus och hans personal och därmed erbjuda ca 100.000 invånare i Örebro Picsmart’s tjänster. Vi är i full gång med att anställa lokal personal som kommer se till att Picsmart´s fossilfria fordonsflotta blir ett naturligt inslag i Örebro stad och kommun.”

- Christopher Heybroek, VD och grundare

Vi väljer att samarbeta med Picsmart för att kunna möta kundernas nya behov och samtidigt nå ut till hela marknaden i Örebro, något som är tufft i dagens marknad för en lokal butik. Många erbjuder näthandel idag men med snabba leveranser, miljövänliga fordon och ett personligt bemötande tillför Picsmart något nytt och spännande till marknaden.

- Markus Jernberg, ICA Handlare