Julluncher 2023

Arkitektinfos julevent - en tradition sedan nästan 40 år!

Pilkington Floatglas AB ställer även i år ut på Julluncherna tillsammans med åtta andra företag. Vi ser fram emot att träffa arkitekter, föreskrivare och ingenjörer i fyra olika städer. Mässorna är ett unikt tillfälle för besökarna att ta del av de senaste nyheterna, ställa frågor och nätverka.

Vi kommer att presentera våra senaste produkter för arkitektoniska applikationer med fokus på innovation, energieffektivitet och hållbarhet. Pilkington Mirai™, Pilkington AviSafe™ och Pilkington Suncool™ Q -serien är några av produkterna som kommer att finnas i vår monter.

Här är schemat för årets event:

Stockholm 21-22 november
Scandic Haymarket, Hötorget 13-15

Malmö 28 november
Scandic Triangeln, Triangeln 2

Göteborg 29-30 november
Elite Park Avenue Hotel, Kungsportsavenyn 36-38

Umeå 6 december
Scandic Plaza, Storgatan 40

Vi är laddade och redo för att komma igång!

Årets bidrag till välgörenhet från arrangörerna kommer att gå till Musikhjälpen.