NSG Gruoup ställer ut på Integrated Systems Europe 2018 mässan i Amsterdam

NSG Gruoup ställer ut på Integrated Systems Europe 2018 mässan i Amsterdam

NSG Group kommer att ställa ut sitt sortiment av högpresterande glasprodukter på ISE-mässan i Amsterdam i Nederländerna den 6-9 februari 2018. Integrated Systems Europe är världens mest välbesökta mässa för Digital Signage, professionella AV-system och integrerade elektroniska system.

Vi har ett brett sortiment av högpresterande glasprodukter för användning i allt från mycket enkla till mer komplexa digitala skyltar och skärmar. Tillverkare av digitala skyltar och skärmar vill ha glasprodukter med egenskaper som gör det möjligt för slutprodukten att uppfylla de specifikationer som krävs. NSG Group tillhandahåller även färdiga produkter som tillverkas på en av våra många tillverkningsanläggningar, och som lämpar sig för slutkundernas applikationer.

I år kommer vi att presentera våra produkter i verkliga applikationer. Vi kommer att visa den andra generationens transparanta, icke konduktivt ledande spegel, Pilkington MirroView™, i en touch screen applikation. Vi visar även ett av våra lågreflekterande glas, Pilkington OptiView™, i vår info kiosk. Minskning av termisk belastning i digitala skyltar och skärmar är ett grundläggande krav och NSG Group kommer att visa lösningar för detta.

Vårt omfattande produktsortiment inkluderar bland annat ett mycket tunt glas med en tjocklek under 1mm (NSG UFF™ och NSG glanova™), ledande glasprodukter med TCO-beläggning (NSG TEC™), säkerhets- och skyddsglas, självrengörande glas och mycket mer. NSG Groups team på ISE 2018 ser fram emot att få träffa alla kunder och besökare som vill veta mer om Pilkingtons glaslösningar. Besök oss i NSG Groups monter #8-K475.

För mer information besök oss på: http://www.pilkington.com/en/digitalsignage