INCO Cash & Carry i København vælger pinDeliver

INCO Cash & Carry i København vælger pinDeliver

INCO København er en fødevaregrossist med mere end 100 års erfaring, der sælger alt inden for fødevarer og fødevare relateret produkter. INCO København har i en årrække også tilbudt levering til nogle af deres kunder og for yderligere at effektivisere og sikre kvalitet i deres leveringsproces har de nu valgt at indlede et samarbejde med pinDeliver.

pinDeliver er en cloud-baseret leveringsplatform, der hjælper transport- og engrosvirksomheder med at digitalisere og strømline deres transportprocesser. Med pinDeliver får INCO København mere effektive ruter gennem ruteoptimering og platformen tilbyder en brugervenlig chaufførsupport samt muligheder for nemt at give kunderne besked, når leveringerne finder sted.

Mats Thorndahl, der arbejder som Teamchef i INCO København og som bl.a. står for ruteplanlægning og chauffører, mener, at introduktionen af pinDeliver blandt andet giver en stor tidsbesparelse. - Vi kan allerede nu se, at hver chauffør sparer omkring 30 minutters administrativt arbejde hver dag. For os bliver det derfor en investering, der betaler sig med det samme, siger Mats.

Ved at integrere pinDeliver med forretningssystemet er det nemt at overføre ordrer mellem systemerne automatisk og bringe ordrestatus tilbage under leveringsopgaven. PinDeliver giver også rigtig gode muligheder for at føde, f.eks. en eksisterende kundeportal med information knyttet til planlagte og igangværende leveringsopgaver.

-Med INCO København får vi endnu en dansk grossist på kundelisten, og det viser, at der er en stigende interesse i Danmark for vores type service, siger Jon Perslow, Vice President og Product Manager hos pinDeliver.