PipeChain rekryterar tidigare VD för Consafe Logistics

PipeChain rekryterar Robert Jansson, tidigare VD för Consafe Logistics, som CRM & Partner Channel Director.

Robert kommer att ta plats i ledningsgruppen med ansvarar för utveckling och tillväxt av våra kunder och samarbetspartners. Han har värdefull erfarenhet från ledande positioner i supply chain-området som Logistics Director på The Absolut Company, VD på Inpac, konsultchef på MA-system, och VD för Consafe Logistics i sex år.

Niels Nybo Jensen, Partner Channel Director på PipeChain, flyttar till USA och Robert kommer att ta över Niels arbetsuppgifter. PipeChain kommer att fortsätta samarbetet med Niels Nybo Jensen på konsultbasis.

"Det är med stor glädje jag välkomnar Robert till PipeChain. Hans stora erfarenhet från supply chain-området kommer att gynna PipeChain i vår tillväxt och fortsatt utveckling som en ledande leverantör av programvara för demand chain", säger PipeChains VD, Hans Berggren.

För mer information, kontakta VD Hans Berggren på 046-329005 eller hans.berggren@pipechain.com

Topics

PipeChain är en oberoende programvaruleverantör som fokuserar på att skapa transparens och förändring i försörjningskedjan på ett sätt som skapar betydande lönsamhetsförbättring och konkurrenskraft.

Ett samarbete med PipeChain eller en av våra partners ger dig inte bara en unik mjukvarulösning utan även en helhetssyn gällande logistik och supply chain management. Kombinationen av denna kunskap och PipeChains mjukvara ger dig en lösning som är enkel och lönsam att införa.

PipeChain har mer än 300 aktiva kunder i över 30 länder.  PipeChains kunder består av tillverknings- och distributionsföretag inom bland annat  fordon, konsumentvaror, hälsa och sjukvård, detaljhandel och förpackning.

För mer information, besök www.pipechain.com

Hans Berggren

Press contact CEO, PipeChain +46 70 3344567

Anders Mann

Marketing & Communication +46 736238770

PipeChain - Releasing Supply Chain Power

Get ready to release your supply chain power
PipeChain offers a powerful, connected, automated supply chain to boost your operations and future-proof your business.

PipeChain
Porfyrvägen 14