Piratpartiets partiledare åker hem för att gästa Peace & Love

Piratpartiets partiledare, Anna Troberg, kommer under fredagen den 29/6 att befinna sig i sin gamla hemstad Borlänge för att medverka i två programpunkter på Peace & Love.

- Jag växte upp i Borlänge och har staden att tacka för mitt stora intresse för kultur, säger Troberg. Redan då hade Borlänge det bästa biblioteket och den bästa filmstudion. Att man genom åren valt att satsa på ungdomskultur har givit avtryck inte bara på den svenska, utan även på den internationella musikscenen. Peace & Love är en naturlig följd av detta kulturarbete och jag är väldigt glad över att få komma hem och dra mitt lilla strå till stacken.

Troberg kommer under fredagen den 29/6 att medverka i följande programpunkter:

Tekniken som frigörare, tekniken som hot
Plats: Cozmoz
Tid: 13:45-14:45

Anna Troberg, Alexander Bard och Andreas Ekström pratar om teknikens effekt på våra liv. Debattledare är Henrik Torehammar.

Miss World Live
Plats: Athena
Tid: 15:00-15:45

Talkshow med Anna Troberg och Caviare Days. Programledare är Kristian Gidlund och Sofia Mirjamsdotter.

Troberg kommer under dagen att finnas tillgänglig för intervjuer.  Ring för att boka tid.

Anna Troberg, partiledare, 0704-676273

• troberg