Gå direkt till innehåll
Frost & Sullivan och Planon presenterar ny rapport om vägen till hållbar fastighetsförvaltning

Nyhet -

Frost & Sullivan, en global ledare inom marknadsundersökningar och strategisk analys, har tillsammans med Planon, en ledande leverantör av fastighets- och facility management mjukvara, lanserat en ny rapport som belyser vägen till hållbar fastighetsförvaltning.

I en tid då hållbarhet blir allt viktigare för företag över hela världen, är det avgörande för organisationer att förstå hur de kan optimera sin fastighetsportfölj för att uppnå ESG (Environmental, Social, and Governance) mål. Denna nya rapport, "Vägen till hållbar fastighetsförvaltning", erbjuder insikter, tips och verktyg för att hjälpa fastighetsbranschen att navigera denna resa mot hållbarhet.

Rapporten, som nu finns tillgänglig för nedladdning på Planons hemsida, är ett måste-läs för alla som är verksamma inom fastighetsbranschen. Genom att utforska de sex huvudområdena för påverkan av ESG på affärsverksamhet, ger den värdefull vägledning för att skapa en effektiv och hållbar fastighetsstrategi.

"Vi är glada över att ha samarbetat med Frost & Sullivan för att producera denna viktiga rapport", säger [Namn], [Titel] på Planon. "I en tid då hållbarhet spelar en allt större roll i företagsstrategier, är det avgörande att fastighetsbranschen är rustad med den senaste kunskapen och de bästa verktygen för att driva förändring och skapa en hållbar framtid."

För att ladda ner rapporten "Vägen till hållbar fastighetsförvaltning", besök Planons hemsida här.