Välgörenhetsorganisationen RRT uppmärksammar detta och har försett ambulanspersonalen med "snackspaket" under de senaste 2-3 åren med många som visar sin uppskattning.

Uppmärksammande av vår ambulanspersonal är viktigt.

Varje dag så arbetar vår ambulanspersonal hårt med att göra allt de kan för att rädda liv och arbetar ofta långa timmar med få möjligheter till pauser.

Välgörenhetsorganisationen Rapid Relief Team (RRT) uppmärksammar detta och har försett ambulanspersonalen med "snackspaket" under de senaste 2-3 åren med många som visar sin uppskattning.

RRT kallar dessa för sina "frontlinjepaket".

Att stödja vår räddningspersonal är bara ett av RRT:s mål och medlemmar i Plymouthbrödernas kyrka ägnar ofta sin frivilliga tid åt att hjälpa till i RRT:s evenemang.

De ser sitt deltagande i välgörenhetsorganisationen RRT som en del av sitt åtagande att demonstrera deras kristna värderingar och visa en kristen anda i det samhälle där de bor och arbetar.