Dekorations- och trappräckslinor i nytt lyxigt utförande

Poly-Produkter utökar sitt sortiment av dekorations- och trappräckslinor i natur- och syntethampa med ytterligare en produkt. Den nya linan kallas ”lyxliraren” och är en deltaflätad lina av svart polyester.

Sedan tidigare finns linor i 4-slagen naturhampa för inomhusbruk i brunt, samt 4-slagen syntethampa för utomhusbruk i färgerna beige och antracit, samt den populära 4-slagna mörkblå linan i polysoft. Nu kompletteras sortimentet med ytterligare en lina syntetfiber. Det är en deltaflätad lina i svart polyester.

Linorna kan förses med linhållare och ändstycken i polerad mässing alternativt i matt krom.

För ytterligare upplysningar ber vi er kontakta Benny Widlund-Nilsson, VD, på benny.nilsson@poly.se alt mobil 0708-702140.