Var rädd om ditt segel - använd silkeslena hållare

PolyRopes SAILFIX segelbeslagsband av 100% mjuk polyestersilke!

Tubvävt band (d.v.s utan hårda kanter) tillverkat av silkeslen och slitstark polyester med ett sytt öga i varje ände. Används för att tillfälligt slås om seglet för att undvika rynkor och veck. Tack vare bandets smarta konstruktion kan man slå om seglet med endast en hand.

PolyRopes använder endast 100% polyester i sina segelhållare så att de skall vara mjuka att hantera, klara många års utomhusbruk och värna om ditt segel! SAILFIX-bandet från PolyRopes kan du med andra ord använda för att skydda ditt segel under många år, även under de tuffaste förhållanden. Värt att upprepa: bandet är tubvävt, vilket betyder att det saknar skarpa kanter som annars kan skada seglet.

Diameter / bredd: 25 mm
Längd: 1,50 m
2 st beslagsband i varje förpackning.

Rekommenderat pris: 75 kr / förpackning.

För mer info, kontakta Poly-Produkter/PolyRopes på telefon 031-28 90 70 eller besök www.poly.se