Tofta Beach Market - Gotlands nya Pop up marknad

Tofta Beach Market

Gotland är väl känt för sina vita stränder, sina raukar, deras långa soliga dagar och deras livliga sommarmånader. Tofta bidrar väl till öns goda rykte och lockar under soliga sommardagar runt ca 12 000 besökare per dag till sin 3 km långa strand. Tofta Strand är Gotlands största strand och man kan här förutom att bada och sola även windsurfa, spela beach volleyboll, bygga sandslott, festa, äta gott och shoppa loss.

Popup Agency har i år utökat möjligheten för varumärken att exponera sig och sälja produkter vid detta guldläge, på Tofta Beach Market. Med vårt ”plug & play” format är det nu enklare än någonsin för företag att etablera sin verksamhet under sommaren, vecka 27-33. Här kan du antingen hyra en bod eller eventyta under hela säsongen eller endast under en kortare period.

Tofta Beach Market kommer att bli en levande plats. En plats där varumärken ges möjligheten att möta sina fans och konsumenter. Popup Agency vill med Tofta Beach Market ge besökarna en genuin upplevelse samt ge företagen en möjlighet att synas i en positiv och unik miljö. Miljön och strandkänslan kommer att förstärkas rejält -- allt för att göra marknaden till en plats dit man gärna tar sig till även de dagar då solen inte skiner från en klarblå himmel.

Det finns ännu några platser kvar att boka sommaren 2018. Är detta precis vad du eller någon du känner letar efter? Hör av dig till hej@popupagency.se.

Välkommen till Tofta Beach Market sommaren 2018!

Mer information om Tofta Beach Market finner du i bifogad PDF.