Nu är den här Posture Position - ett komplement till succéprodukten Posture !

Vi har nu glädjen att kunna presentera ytterligare en produkt i Posture familjen – Posture Position. Succén med produkten Posture Classic mot målgrupperna mother, style och performance och kundernas behov av en mer stabiliserande produkt för hela ryggen har bidragit till att vi har utvecklat Posture Position.

Posture Position är en hållningsväst som stabiliserar bröstryggen och axelpartiet och är speciellt  utformat för stillasittande och statisk belastning under lång tid. Vår hållningssele Posture Classic är en påminnare som tvin­gar musklerna att själva jobba medan västen hjälper musklerna som försvagats vid dålig hållning. Västen kan du enkelt själv reglera när du bär den på dig beroende på vilket stöd du vill ha.

En bra hållning ökar syreupptagningsförmågan vilket gör att du orkar mer och dessutom blir starkare. Resultatet blir upprätt hållning, snyggt och hälsosamt. Regelbunden, intervallanvändning av din Posture hjälper kroppen in i en positiv spiral.

God hållning är mer än hälsosamt och snyggt, det ger också säkrare intryck och stärker självförtroendet!

• emma pihl
  • hälsa
  • hälsofrämjande
  • hållning
  • mode
  • skönhet
  • utstrålning

Hur sitter du egentligen? Sträck på dig!

Posture -The key to beauty

POSTURE STYLE för dig som vill bära upp festkläderna snyggt – under hela festen!

POSTURE PERFORMANCE för dig som vill prestera bättre och mer hållbart – vid statisk belastning och fysisk träning!

POSTURE MOTHER för dig som vill rädda din rygg – och se snygg ut!

www.posture.se  Beställ din posture redan idag!

Ebba Karlander

Presskontakt PR- och Marknadsansvarig 0707133501 mer information Posture -the key to beauty

Emma Pihl

Presskontakt Grundare och VD, Posture 0704712063 Posture -the key to beauty