Go wild - POWER WOMAN Crazy tiger Collection

Go wild - Power Woman Crazy Tiger Collection

We think there is an inner tigress in every woman. Dare to let her free! Our collection print ́crazy tiger ́ salutes the free and independent woman who like to live without fear, who do whatever she wants and love life passionately. The collection consists of swimwear and training wear. So whether you are in a pool, at the beach, in the gym or out running - you will always look FAB

• Sport

Power Woman är ett svenskt sportmärke som lanserades på webben 2015 av Anna Wretling som äger och driver företaget. PowerWoman vill ge kvinnor mod och kraft att utmana sina gränser. PowerWoman är ett E-handelsföretag som startade med en mindre löpkollektion till att nu innefatta mer än 250 artiklar inom träning, simning, löpning, cykel, triathlon och skidåkning. Allt är tillverkat i egen noggrann produktion, ner i material, design, mönster och sömmar. ”Vi har inte lämnat något åt slumpen” säger Anna som genom det noggranna arbetet har oerhört nöjda återkommande kunder. Powerwoman kombinerar mycket hög funktion, passform, detaljrika produkter med design som har attityd och stilkänsla. Företaget växer stadigt varje månad och tar mer och mer mark, näst i tur står en ny webbsida och utlandsexpansion.

PowerWoman driver även ett community i form av en idrottsförening enbart för kvinnor, Team PowerWoman Athletic Club, som på kort tid blivit en av Sveriges största idrottsklubbar för kvinnor.

Anna Wretling

Presskontakt Founder