I det tredje avsnittet av podden Vårdfrågan intervjuas tandläkaren Anna Wraxe om barntandvård.

Nytt avsnitt av podden Vårdfrågan – barntandvård med Anna Wraxe

I det tredje avsnittet av Praktikertjänsts podd Vårdfrågan intervjuas tandläkaren Anna Wraxe på Hötorgstandläkarna i Stockholm.

Vårdfrågan #3 är ett samtal om barntandvård och Anna Wraxes lustfyllda koncept som nästan kan liknas vid ett barnkalas. Det är också ett samtal om tandborstning, karies bland sexåringar och vad Anna Wraxe skulle göra som tandvårdsminister. Arbetar du inom tandvården eller bara är nyfiken på barns tandhälsa så är det här ett avsnitt för dig.

Lyssna på avsnittet i spelaren nedan eller via ljudplattformarna SpotifyiTunesPodcaster eller Soundcloud. Avsnittet är också tillgängligt på Praktikertjänsts webbplats.

Vårdfrågan är en podd där Praktikertjänsts medarbetare och experter intervjuas om aktuella ämnen inom tandvård och hälso- och sjukvård. Podden tar upp en bred palett av ämnen och varje avsnitt är en djupdykning på mellan 30 minuter och 1 timme.