Praktikertjänst besöker Socialdemokraternas kongress i Västerås den 29-31 maj

Praktikertjänst besöker Socialdemokraternas kongress i Västerås den 29-31 maj

Med syfte att sprida information om Praktikertjänst och dess affärsmodell och svara på socialdemokratiska politikers frågor kommer Praktikertjänst att besöka kongressen 2015.

Kongressen 2015 har temat framtidens jobb och under hela kongresshelgen kommer Praktikertjänst att ha en monter på plats och samtala med lokala beslutsfattare.

Praktikertjänst kommer att ha en monter på plats O:11 under kongressen där verksamhetsansvariga aktieägare kommer finnas på plats. Dessutom kommer vd Johan Fredriksson att hålla en företagspresentation under lördagen den 30 maj.

-Det är viktigt att vi som bedriver verksamhet i vården också är med och berättar om vår vardag. Praktikertjänst har ju dessutom nöjdast patienter och nöjdast medarbetare, så vi vill självklart också dela med oss om våra goda exempel, säger Johan Fredriksson.

Du kommer kunna följa Praktikertjänst under kongressen via Praktikertjänstbloggen, där Johan Fredriksson kommer blogga, och på Praktikertjänsts Instagram- och Twitterkonto.