Dorunner AB

100 % Proffs blir Huvudsponsor till Årets Hantverkare och Hantverkargalan

Pressmeddelande   •   Jan 21, 2019 16:56 CET

Tävlingen Årets Hantverkare engagerar årligen tusentals golv-, badrums-, måleri-, el, VVS- och byggfirmor över hela Sverige. En gemensam nämnare är att samtliga har nominerats av en nöjd kund till att vinna branschens mest prestigefyllda pris – Årets Hantverkare. Huvudsponsor för årets upplaga av Hantverkargalan och Årets Hantverkare är 100% Proffs bygghandel som enbart riktar sig till professionella hantverkare.

• Vi tycker att initiativet Årets Hantverkare är fantastiskt. Vi var med första gången förra året och fick mersmak därför väljer vi i år att gå in som huvudsponsor. Målgruppen består bara av yrkesfolk vilket passar oss utmärkt eftersom vi är en garanterat amatörfri bygghandel. Genom detta samarbete kan vi bygga och fördjupa relationen ännu mer mot branschens bästa hantverkare, säger Fredrik Sölve, VD på 100% Proffs.

100% Proffs erbjuder produkter och tjänster som förenklar hantverkarens arbetsliv. Genom att leverera rätt mängd varor, på rätt plats, och i rätt tid effektiviserar de byggprocessen. 100% Proffs erbjuder även en positiv gemenskap och ett kunskapsutbyte genom sin personal, regelbundna utbildningar och mässor.

• Det känns otroligt bra att 100% Proffs valt att fördjupa och förlänga vårt samarbete. 100% Proffs är enormt uppskattad bland hantverkarna och är på stark frammarsch. Att enbart gå mot Proffs verkar löna sig, och det gör det hela extra roligt för oss – initiativet syftar ju till att identifiera och hylla proffsen, säger Martin Dam, ansvarig projektledare Årets Hantverkare.

Hantverkargalan äger rum 16:e maj på Hamburger Börs. Bakom tävlingen Årets Hantverkare och Hantverkargalan står företaget Dorunner. Dorunner.se är en marknadsplats där besökare hittar kvalitetssäkrade och betygsatta hantverkare och andra tjänsteföretag. För ytterligare information om Årets Hantverkare och Hantverkargalan kontakta: Martin Dam, martin@hantverkargalan.se, eller 076 310 00 21.

Årets Hantverkare är byggbranschens mest prestigefyllda pris. Priset grundar sig på kundernas röster. Utöver antal röster gör tävlingsledningen dessutom en uppföljning av företagets ekonomi. Ingen jury är inblandad och därigenom är priset en opartisk kvalitetsmärkning av företagets tjänster. Vinnarna kan med rätta titulera sig ”Årets Hantverkare” framröstad av sina kunder.

Dorunner och 100% Proffs presenterar tävlingen Årets Hantverkare och är även arrangör av Hantverkargalan. Dorunner.se är en marknadsplats där besökare hittar kvalitetssäkrade och betygsatta hantverkare och andra tjänsteföretag. För ytterligare information om Hantverkargalan kontakta: Martin Dam, martin@hantverkargalan.se, eller 076 310 00 21.

För bildmaterial besök oss på www.åretshantverkare.se.