Eget Förlag Sverige AB

Sjökapten släpper bok om mental styrketräning

Pressmeddelande   •   Jun 21, 2016 12:13 CEST

Andreas Odhage är den tidigare sjökaptenen som har arbetat med förändringsledning åt svenska staten och FN. Nu släpper han sin första bok för att hjälpa andra att bli sitt bästa jag.

Det finns knappast någon brist på böcker som vill hjälpa andra att hitta balans i livet och nå sina drömmer. Däremot såg Andreas Odhage en lucka som passade honom perfekt.

”Jag är en sån person som läser innehållsförteckningen och baksidestexten i en bok”, säger Andreas Odhage. ”Sedan hoppar jag lite fram och tillbaka och läser det som passar mig för stunden. Problemet med de flesta böcker är att de är alldeles för tjocka och att det är fler än jag som vill lägga tiden på annat. Därför ville jag ta min samlade kunskap och få ner den på så få sidor som möjligt.”

Bli ditt bästa jag är en snabbläst bok med tips och inspiration för den som vill göra något mer. För den som vill hitta sina värderingar, svagheter och styrkor – eller bara vara mer medveten om sin omgivning och lära sig att lyssna bättre.

För recensionsexemplar eller mer information, hör av dig till
Helene Engström
helene.engstrom@egetforlag.se

Om förlaget

Eget Förlag ger ut små och snabblästa faktaböcker på temat Kunskap på nolltid. Förlaget grundades 2011, finns i Norrköping och har gett ut ett tjugotal böcker.

Bli ditt bästa jag (bokens framsida)
Andreas Odhage (fotograf Cecilia Alm)

Provläs boken

Läs ett smakprov