Kunskap care of Presto

Kunskap care of Presto

Att veta och förstå är nyckeln till trygghet. Kunskap går aldrig att ersätta med organisation eller utrustning. Kunskap och insikt är ovärderligt för säkerheten i alla miljöer. När du har den, infinner sig tryggheten.

Uppdaterad i teori och praktik
På Presto är det vårt ansvar att tillgängliggöra uppdaterade och moderna utbildningar inom brandsäkerhet och olycka på arbetsplatser. Vi erbjuder ett omfattande utbildningsprogram med både teori och praktik som täcker det mesta inom brand- och olycka Alla utbildningar är anpassade till gällande lagkrav och förskrifter.

Alltid nära
På Presto finns vi alltid nära och en av våra styrkor är att vi kan anpassa utbildning och träning till just dina förutsättningar. Och alltid i närheten av där du verkar, eller på plats i dina lokaler. Det finns Prestomedarbetare och kontor på närmare 70 ställen runt om i landet.

Fokus fallskydd
Nyligen gjorde Arbetsmiljöverket en insats mot bristande fallskydd och resultatet blev nedslag hos över 6000 företag. Vi kan konstatera att bristande fallskydd är den vanligaste orsaken till straffavgift från Arbetsmiljöverket. På Presto har vi gedigen erfarenhet av utbildning inom fallskydd. Läs mer här.

Läs mer om våra utbildningsområden
Vi erbjuder närmare 50 olika utbildningar inom följande kunskapsområden:

Saknar du någon utbildning?
Vill du sätta ihop en specifik utbildning baserad på utvalda delar? Vi stor erfarenhet av att skräddarsy utbildningar och anpassa till dina behov och förutsättningar.

Välkommen att kontakta oss på telefon 010-45 20 060 eller gör en bokningsförfrågan direkt