PriceGains grundare Per Högberg talar vid Tidskriftsdagen den 19 oktober 2022

PriceGains grundare Per Högberg talar vid Tidskriftsdagen den 19 oktober 2022

Den 19 oktober 2022 är Tidskriftsdagen tillbaka på Lilla Cirkus i Stockholm. Dagen avslutas med Tidskriftsgalan på Cirkus där Tidskriftspriset 2022 kommer att delas ut. Evenemanget anordnas av Sveriges Tidskrifter, landets största branschorganisation i medievärlden.

Per Högberg, grundare och Senior Partner på PriceGain, är en av talarna vid Tidskriftsdagen. Per kommer att presentera ett inspirerande case där han delar med sig av sina erfarenheter och kunskap på temat ’Hemligheterna bakom att sätta rätt pris’.

”Det är dyrt att lyssna på dem som säger sig veta vad priset ska vara. Lönsam prissättning bygger på kundundersökningar och rigida analyser” säger Per Högberg.