Privab och SF Bio fortsätter sitt samarbete

Pressmeddelande   •   Maj 30, 2017 15:40 CEST

Privab och SF Bio fortsätter sitt samarbete

Privab och SF Bio har idag skrivit ett 1 årigt samarbetsavtal med ambitionen om en förlängning.

Vi är glada och stolta för att vårt långsiktiga samarbete med SF Bio fortsätter. Våra gemensamma värderingar inför framtiden visar att vi är på rätt väg. SF bio och Privab vill fortsätta utveckla nya tjänster och koncept ihop. Detta kommer att betyda mycket för alla våra kunder inom Privab. -Jag tror att det kan hända mycket positivt för oss båda i framtiden, säger Joachim Wetterlind, Senior Key Account Privab AB.

Genom vårt nya avtal ges möjligheten att fortsätta utveckla vårt framgångsrika samarbete. Tillsammans med SF Bio intensifierar vi nu utvecklingen med att ytterligare lyfta både koncept och utbud till kunderna, säger Peter Ekelund, styrelseordförande Privab AB

Det nya samarbetsavtalet träder i kraft 1 juli 2017.

För mer information, kontakta:
Joachim Wetterlind, Senior Key Account Manager Privab AB: 070 – 204 27 05

Stefan Malmen, Försäljningsdirektör SF Bio: 08 - 680 35 88

Privab bildades år 2000 och består av privata grossister i samverkan. Privab säljer varor till servicehandel och dagligvaruhandel samt utvecklar och äger koncepten GottMix och MyWay. Privab är en av branschens snabbast växande aktörer med en omsättning på över 1 miljard sek och närmare 250 medarbetare

Kommentarer (0)

Kommentera