Privattandläkarna Award 2018 - Årets tandvårdsmottagning respektive Årets marknadsförare av medlemskapet

Pressmeddelande   •   Maj 21, 2018 14:28 CEST

Erik Lennartsson AB är årets vinnare av Privattandläkarna Award i kategorin Årets tandvårdsmottagning medan Tandvårdshuset i Bjuv är vinnare i kategorin Årets marknadsförare av medlemskapet.

Årets tandvårdsmottagning 2018 tilldelas en mottagning som under 2017 utmärkt sig genom ett gott patientomhändertagande och bidragit till den privata tandvårdens höga kvalitet. I år går priset till Erik Lennartsson AB. Motiveringen lyder:

”För ett fint omhändertagande, bra teamwork, spetskompetens och en generös inställning till att dela med sig av sin kunskap.”

Priset “Årets marknadsförare av medlemskapet 2018 ” tilldelas ett medlemsföretag som under 2017 utmärkt sig genom att marknadsföra Privattandläkarnas varumärke och synliggöra sitt medlemskap i Privattandläkarna gentemot patienter och allmänhet. I år går priset till Tandvårdshuset i Bjuv, en del av Praktikertjänst och Kurt Månsson. Motiveringen lyder:

”Kurt är mycket engagerad och aktiv. Han marknadsför och lyfter fram fördelarna med medlemskapet i Privattandläkarna på ett förtjänstfullt vis.”

Om Privattandläkarna Award:
Privattandläkarna Award delas ut för första gången 2018. Priset finns i fyra kategorier: 1) Bästa landsting/region för barn- och ungdomstandvård 2) Årets tandvårdsföretag 3) Årets tandvårdsmottagning, och 4) Årets marknadsförare av medlemskapet.
Vinnaren i kategorin årets bästa landsting/region för barn- och ungdomstandvård utses av Privattandläkarnas styrelse medan vinnaren i övriga priskategorier utses genom röstning bland medlemmarna. Mer information om Privattandläkarna Award finns på www.ptl.se

För mer information kontakta:
Jacob Rennerfelt
jacob.rennerfelt@ptl.se

Privattandläkarna är en branschorganisation för de privata tandvårdsföretagen i Sverige. Privattandläkarna är en medlemsägd, medlemsstyrd och partipolitiskt obunden organisation. Privattandläkarna företräder drygt 1 350 medlemsföretag. Privattandläkarna arbetar för trygghet, kvalitet och öppenhet i tandvården. www.ptl.se

Kommentarer (0)