Lyckad invigning av Supplies Direct City!

Blogginlägg   •   Sep 04, 2018 15:03 CEST

General Manager Mårten Widborg och Sales Manager Facility Services Claes Sunebring klipper bandet för att inviga butiken.

Fredagen 31 augusti höll vi invigning med pompa och ståt av Supplies Direct City i Årsta och det blev hellyckat!

Ungefär 300 personer dök upp och 33 leverantörsföretag fanns på plats för att prata med kunder. Patrik Larsson från bland annat Norra Brunn körde bejublad standup och det bjöds på en storslagen lunchbuffé.

Men festen är inte över än. En resa från Birka Cruises ska lottas ut bland de som deltog och samtliga som var där har kalaspriser hela veckan ut.

Supplies Direct är en ledande städgrossist med butiker som har profilerat sig genom praktisk support ute hos kunderna. Från halvårsskiftet finns städbutiker i Uppsala, Göteborg, Malmö, Bromma, Länna samt i Årsta med nya Supplies Direct City. Förutom butikerna med egen distribution har Supplies Direct ett brett utbildningsprogram, serviceverkstad och maskinuthyrning. Supplies Direct ingår i Procurator-koncernen.

Kommentarer (0)