Elisabeth Holm Dernehed, Service & Store Support

Medarbetarintervju - Elisabeth Holm Dernehed, Service & Store Support

- Vad har du för roll och ansvarsområden på Procurator?

Jag jobbar som Service & Store Support här på Procurator. En koordinerande roll där jag ser till att samspelet mellan butik och övriga avdelningar på bolaget fungerar som de ska. Här ingår en hel del arbete med att skapa och förbättra rutinbeskrivningar och processer samt löpande utbildning av all hantering inom butiksledet.

- Hur hamnade du här?

Jag kommer från branscher så som Mc Donalds, Tulip, Lokaltidningen, Cityentreprenad och Dygnet Runt-gruppen. Till Procurator tar jag med mig en lång erfarenhet inom projektledning och service, vilket jag tror jag kan vara förtjänstfullt i arbetet med våra butiker.

- Vad fick dig att välja Procurator?

Det var på min första intervju, eller faktiskt redan när jag läste om rollen, som jag direkt kände att "Det här är jag! Detta är något för mig". Ett starkt bolag med vision, ambition och utmaningar som jag vill vara en del av.

- Hur ser du på din nya roll hos Procurator? Vad är dina förväntningar?

Jag är övertygad om att min roll kommer att vara både utmanande och utvecklande. Våra butiker är en viktig del av bolaget och jag ser fram emot att bidra med min erfarenhet och kunskap för att tillsammans med Procurator växa och nå uppsatta mål.