Våra topp tre lästips med råd för arbetsdagen

Våra topp tre lästips med råd för arbetsdagen

En uppmuntran till att retas mer vid matbordet, vår snabba lösning för att få längre byxben och råd för att välja fönsterputsmedel har varit mest intressant enligt våra läsare under april.

Vill du också läsa något av våra topp tre inlägg så har vi samlat dem här åt dig:

1.RETAS MER VID MATBORDET

Aptiten retas sällan i matsalar på arbetsplatser och i skolor. Men vi äter ju med ögat som det heter och aptitretare borde prioriteras mer tycker vi: Läs vidare om vad vi menar >>

2. SNABBFIX FÖR ATT FÅ LÄNGRE BYXBEN

Är du en av dem som ofta behöver lite längre byxben? Brukar du köpa långstorlekar? Kolla vår snabba lösning för att långa byxben själv på arbetsbyxan >>

3. VILKET FÖNSTERPUTSMEDEL SKA DU VÄLJA?

Idag finns det väldigt många fönsterputsmedel att välja på. Det gör att det blir svårt att välja. Men vi ger dig råden som underlättar valet >>

Taggar

Procurator förser kunder i Sverige med kläder, personlig skyddsutrustning, städprodukter, hygienartiklar, förpackningslösningar och restaurangartiklar genom ett brett sortiment av produkter från ledande varumärken. Med kunskap, utbildning och innovativa lösningar förenklar vi vardagen för kunder inom industri, bygg och transport, livsmedel, serviceföretag och offentlig sektor.