Självklara val för städproffs med KBM Professional

Självklara val för städproffs med KBM Professional

Söker du handfasta råd, tips och en lättöverskådlig förteckning över professionella städprodukter? Vår senaste KBM-katalog rymmer allt det.

Vi gillar att bjuda på våra bästa tips och kunskap till alla som verkar och jobbar i den professionella städbranschen. Därför ger vi tillgången till vår katalog direkt på webben och helt utan förbehåll: KBM Professional - Städproffsens självklara val 2016/2017

NYHETER

När du bläddrar i katalogen, kolla extra på våra senaste nyheter:

• KBM Powermop - en liten, smidig och lättkörd städmaskin för små ytor som ger vinster i tid, ergonomi och ekonomi. Kika gärna på ett filmklipp som visar städmaskinens alla fördelar: KBM Powermop.
  • Activa xBoxen - en ny städvagn i två storlekar med smarta lösningar som exempelvis låsbart utrymme med jalusilock.

Välkommen till en värld av kunskap och produkter!