Fortsatt avtal mellan Procurator och Statens inköpscentral Kammarkollegiet

Fortsatt avtal mellan Procurator och Statens inköpscentral Kammarkollegiet

Procurator har återigen fått förnyat förtroende som leverantör av förbrukningsvaror till Statens inköpscentral Kammarkollegiet.

I avtalet mellan parterna inryms Procurators breda sortiment av förbrukningsvaror av typen hygienprodukter, städmaterial samt städkemikalier.

- För oss känns det oerhört positivt att vi fått fortsatt förtroende och att vi kan gå vidare på den inslagna vägen med trygga relationer och kontinuerlig utveckling mellan oss och Kammarkollegiet, säger My Kniberg, Key Account Manager på Procurator.

Avtalet mellan parterna gäller från och med 1 november 2021 och initialt under två år med förlängningsoption på ytterligare två år.

Fakta

Kammarkollegiet har i uppdrag att upphandla och förvalta avtal för landets alla myndigheter i syfte att skapa ekonomiskt fördelaktiga villkor för staten.

My Kniberg, Key Account Manager, Procurator, my.kniberg@procurator.com

Procurator förser kunder i Sverige med kläder, personlig skyddsutrustning, städprodukter, hygienartiklar, förpackningslösningar och restaurangartiklar genom ett brett sortiment av produkter från ledande varumärken. Med kunskap, utbildning och innovativa lösningar förenklar vi vardagen för kunder inom industri, bygg och transport, livsmedel, serviceföretag och offentlig sektor.