Prodocs Nashuatec kickoff 2011

Den 28 januari arrangerade Prodoc för första gången sin Nashuatec kickoff. Temat för dagen var ”App to the Next Level”.

De ca 150 deltagarna fick bland annat lyssna till Paul Renkema, Commercial Director på Ricoh International och Prodocs egen VD Kenneth Bengtsson. Temat ”App to the Next Level” syftade till att Prodoc nu är redo för att växla upp ytterligare.

- Vi samlas på det här sättet för att utbyta erfarenheter och ha roligt, säger Pär Arvidsson, Vice VD på Prodoc. Extra roligt är att vi har en så stor uppslutning, trots att det är första gången vi gör något så här stort!

Festen hölls på Brunnsgatan 6 och för underhållningen stod Wallmans salonger.

Prodoc är en av Sveriges ledande IT-leverantörer inom informationshantering med fokus på dokumenthantering, informationsflöden och effektiva möten.Prodoc är fristående generalagent för Nashuatec i Sverige, ett varumärke inom Ricoh International B.V, Amstelveen, Nederländerna, som erbjuder världsledande produkter och lösningar inom dokument- och informationshantering. Dessutom är Prodoc partner till Logitech Europe och samarbetar med LifeSize Communications.På våra kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Nässjö arbetar 135 personer, och vårt återförsäljarnät består av 80 partners över hela landet. Prodoc är leverantörsoberoende och omsatte 2012 ca 320 miljoner kronor.
www.prodoc.se

För mer information, kontakta:

Pär Arvidsson
Vice VD, Prodoc Svenska