Philip, Malin och Denis – alla laddade att dra igång satsningen i Eskilstuna

PN startar året starkt och öppnar kontor i Eskilstuna!

Professionals Nord är Sveriges snabbast växande bemanningsföretag och arbetar med att skapa och bibehålla arbetstillfällen genom att leverera skräddarsydd kompetensförsörjning. 2021 var ett framgångsrikt år där PN öppnade kontor på hela fem nya orter runt om i landet. Nu fortsätter expansionsresan och nytt kontor öppnas i Eskilstuna.

Philip Hindersbo, Malin Qvarsell och Denis Dizdarevic är trion som startar upp kontoret i Eskilstuna. De har tillsammans flerårig erfarenhet inom branschen och ser fram emot att starta i gång satsningen.

– En förutsättning för våra nyetableringar är att vi hittar människor vi verkligen tror på och som delar våra värderingar. Det har vi verkligen gjort med det här gänget. Jag har fullt förtroende för att Eskilstuna kommer följa samma utveckling vi gjort på de andra orterna under 2021 – dvs bygga upp en framgångsrik verksamhet och hjälpa det lokala näringslivet. – Per Blad, VD Region Mitt

Philip Hindersbo har jobbat i branschen sedan fem år tillbaka där han skapat sig en god förståelse för branschen och den lokala marknaden. Han kommer med sin erfarenhet ta ett extra ansvar för satsningen på plats.

– Av erfarenhet har jag lärt mig vikten av att vara anpassningsbar för att kunna matcha de behov varje specifikt företag har. Det var en stor anledning till att jag valde att ansluta till PN. Vi är ett nationellt bolag som samtidigt verkar för att främja det lokala, där varje lokalt kontor har mandat att fatta beslut och forma egna affärsupplägg efter kundernas behov. Jag ser fram emot att på riktigt kunna erbjuda våra kunder skräddarsydda upplägg utifrån vad de faktiskt efterfrågar. – Philip Hindersbo, Delägare & Kundansvarig

– Vi är både tacksamma och stolta när vi tittar tillbaka på allt häftigt vi skapat tillsammans under 2021. Ska bli superkul att nu kunna gå in i en spännande region som Eskilstuna under 2022 och hitta samarbeten för att hjälpa näringslivet på alla sätt vi kan. - Per Blad, VD Region Mitt

Både Per och Philip ser ljust på framtiden och redan nu finns planer att växa internt.

– Vi planerar att dubblera vår interna personalstyrka innan årets slut för att säkerställa att vi kan hjälpa fler lokala företag med deras tillväxtmål kopplat till personal. Det ska bli riktigt kul att komma i gång att träffa personer i Eskilstunas näringsliv och med hjälp av min och mina kollegors erfarenhet kunna erbjuda lösningar som jag faktiskt vet ingen annan kan erbjuda! – Philip Hindersbo, Delägare & Kundansvarig

Vill du veta mer om satsningen? Tveka inte att höra av dig.

Philip Hindersbo
    philip.hindersbo@pn.se