Frida Söderström, Professionals Nord

Professionals Nord fortsätter växa i Sundsvall

Äntligen får vi presentera att vår tidigare kundansvarig Frida Söderström väljer att komma tillbaka till Professionals Nord igen, hon ansluter till teamet i Sundsvall i rollen som Regionchef.

Frida kan och lever Professionals Nord:s kultur så hon har alla förutsättningar för att driva Västernorrland till nya höjder. Teamet känner henne och är glada över att få denna kompetenta energispridare till kontoret igen. Det är en otrolig rekrytering för våra affärspartners, berättar Linnea Lindberg Vice Koncern-VD.

Jag kommer med ca 10 års erfarenhet av försäljning, personalledning och rekrytering och vet att framgångar når man tillsammans. För mig var det ett självklart val att komma tillbaka hem igen då hjärtat slår lite extra för Professionals Nord och arbetet för regionens tillväxt. Att dessutom få vara med och vinna tillsammans med så kompetenta människor är ovärderligt, den fantastiska kultur och värdegrund som bolaget står för är få förunnat, berättar Frida.

Frida är uppvuxen i Sundsvall och har ett brinnande intresse för träning och hälsa, på sidan om jobbet är hon även gruppträningsinstruktör.

Jag ser fram emot att fortsätta få regionen att blomstra som aldrig förr genom skräddarsydd kompetensförsörjning, berättar Frida.

Vi är en samarbetspartner som skapar och bibehåller arbetstillfällen, genom att leverera skräddarsydd kompetensförsörjning.Professionals Nord grundades på en kärlek till det lokala. Vi vill skapa och bibehålla arbetstillfällen genom att vara den självklara partnern i valet av helhetsleverantör inom rekrytering. Vi gör tvärtom till branschen, vi går ut till våra kunder och lyssnar på precis vilka förutsättningar som de står inför därefter skräddarsyr vi en lösning som ska passa kunden.Vi vet av vår gedigna branscherfarenhet att medarbetaren är den viktigaste resursen för företagen därför arbetar vi med kvalité och personlig matchning i våra processer.