Välkommen till 2017 års NKI-seminarium för bostadsutveckare!

Torsdagen den 9 februari vill vi bjuda in dig till vårt frukostseminarium med fokus på bostadsköparnas nöjdhet. Vid seminariet kommer vi att presentera hur nöjdheten har utvecklats i branschen 2016 och vad som påverkar hur nöjd en bostadsköpare blir.

På seminariet kommer vi också att presentera:

• Topp 3: bostadsutvecklarna med Sveriges nöjdast kunder!
  • De 10 bostadsprojekten med högst NKI-värde under 2016

Seminariet vänder sig till dig som arbetar med NKI eller som har ett intresse av kundnöjdhetsfrågor. Vill du ta med dig en eller flera kollegor är de också hjärtligt välkomna.

Prognoscentret mäter och analyserar kundnöjdhet för de svenska bostadsutvecklarna - mer än 80 % av alla nyproducerade bostadsrätter omfattas av undersökningen.

Hoppas att vi ses den 9 februari!

Anmäl dig till seminariet här (senast 3 feb.)

När?
9 februari
Frukost från kl. 8.30.
Seminariet börjar kl. 9 och avslutas ca kl. 10.30

Var?
Spårvagnshallarna, Birger Jarlsgatan 57A
T-bana Rådmansgatan
Karta och vägbeskrivning

Kostnad
Seminariet är kostnadsfritt.

Frågor?
Om du har frågor angående seminariet kan du kontakta Karolina via mejl eller telefon 08-440 93 68.