2018 års mottagare av Magnus Söderströms-priset

Pressmeddelande   •   Maj 04, 2018 06:00 CEST

Proleadpodden #34 | Richard Mårtensson, mottagare av Manus Söderström-priset 2018

I senaste avsnittet av Proleadpodden, Sveriges främsta affärspesykologiska podcast, möter affärspsykolog Jan Blomström ingen mindre än Richard Mårtensson, årets helt färska mottagare av Magnus Söderströmspriset. HR-branschens finaste pris. Jan och Richard samtalar om tillit och trygghet på jobbet och ledarskap som förebygger mobbning och kränkande särbehandling.

Richard kommer senast från en tjänst som personaldirektör i Falu kommun, men driver nu det egna företaget Human & Heart HR AB tillsammans med ett par kollegor. Jan arbetar som affärspsykolog driver bolaget Prolead. Tillsammans ger det ett samtal med dynamik.

Proeladpodden

Prolead Sverige

Human&Heart HR

Prolead Sverige | Din kunskaps- och utvecklingspartner som riktar ledarskap och arbetsliv mot uppdraget genom tjänster, böcker, e-kurser och podcast.

Vår kärlek är för nya generationens ledarskap och den effekt som uppnås med riktigt bra ledning. En kärlek vi kallar beyond leadership.

Proleadpodden |  Sveriges främsta affärspsykologiska PodCast!

Prolead Sverige ingår som en del av Prolead Business Group AB (556521-0530) där även Prolead Förlag ingår.

Prolead | beyond leadership

Kommentarer (0)