Nu tar vi nästa steg! Trendie blir en del av protek projektstyrning Göteborg.

Nu tar vi nästa steg! Trendie blir en del av protek projektstyrning Göteborg.

Sedan 2021 har Trendie varit stolt del av protek-koncernen, och det har varit en perfekt match både kulturellt och affärsmässigt. Nu accelererar vi utvecklingen genom att integrera Trendie som en del av systerbolaget protek projektstyrning i Göteborg. Detta stärker proteks position som helhetsleverantör för våra kunder.

”Trendies intåg i protek-koncernen har skapat nyfikenhet och förändringsvilja och har sedan dag ett genererat nya arbetssätt och anslag i hur vi tar oss an utmaningar och löser våra kunders problem. Träffsäkra och tydliga analyser som skapat relevanta beslutsunderlag tillsammans med dialogarbete och samordning av byggherreforum har präglat första tiden. När nu även gränser i bolagsstruktur suddas ut, fortsätter utvecklingen mot ett starkare varumärke i ett protek! Jonas Frantz, koncernchef

”Äntligen kommer vårt tjänsteerbjudande att bli heltäckande. Med Trendies erfarenhet inom tidiga skeden och verksamhetsutveckling kommer vi att kunna hjälpa våra kunder med allt inom fastighetsutveckling, säger Malin Lindhe, VD protek projektstyrning i Göteborg.

"Jag är stolt över att vara en del av protek och ser detta som ett viktigt nästa steg för att stärka vårt samarbete och våra tjänsteområden. I en snabbföränderlig värld måste vi alltid vara nära våra kunder och snabbt kunna anpassa våra tjänster efter deras behov. Vi har nu ännu bättre förutsättningar att göra det. Jag ser fram emot att fortsätta den här resan tillsammans som ett protek." - Ebba Erikson, VD för Trendie.

Vid kontakt

Jonas Frantz, koncernchef protek
jonas.frantz@protek-projektstyrning.se

Malin Lindhe, VD protek projektstyrning Göteborg
malin.lindhe@protek-projektstyrning.se

Ebba Eriksson, VD Trendie
ebba.eriksson@protek-projektstyrning.se

Välkommen till protek projektstyrning!

protek bildades i slutet av 1990-talet i Göteborg och är idag ett av de ledande projektstyrningsbolagen i Sverige med ca 75 medarbetare och kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö och Borås.

protek projektstyrning
Kaserntorget 1